A legközelebbi Kriston Intim Torna tréning időpontja:


HÉTKÖZI

2016.szeptember 12 - 26., hétfő délelőttönként 8.30 - kb. 12.30, (3x4 órás alkalom - 2016. szeptember 12., 19., 26.)

2016. szeptember 13-27., kedd délutánonként 17.00 - kb. 21.00 (3x4 órás alkalom - 2016. szeptember 13., 20., 27.)

HÉTVÉGI

2016. szeptember 24-25., szombaton 8.30 - kb. 16.00, vasárnap 8.30 - kb. 15.00 (2x6 órás alkalom + szünetek és adminisztráció)


További időpontokat ide kattintva találsz!


Helyszín: HOLD21 - 1132 Budapest, Visegrádi u. 21.

Jelentkezhetsz e-mailben, telefonon, vagy a
linkre kattintva.

Ha kérdésed van, akkor is nyugodtan írj, hívj!

Kokenszki-Mike Kata KIT tréner
20/661-3367
k.mikekata@gmail.com



A 12 órás tanfolyam díja 24 000 Ft, mely tartalmazza az otthoni gyakorlást segítő CD árát is.

Fizetni készpénzzel, bankkártyával, SZÉP kártyával (szabadidő zseb) lehetséges.

Ha valakit "hozol magaddal", azaz együtt jelentkeztek, engedményt adok, így fejenként csak 21 500 Ft fizetendő.

Mi a KIT?


A Kriston Intim Torna egy nagyon hatékony testtudat-fejlesztő tréning. A módszer, melynek kidolgozója Kriston Andrea, a testi és lelki önismeret mélyítésén és a mindennap végezhető, gátizmokat érintő specifikus gyakorlatok elsajátításán kívül hangsúlyt fektet a mindennapi szokások megfigyelésére, így egészségvédő, egészségnevelő program is. Az észrevett szervkárosító, szerv működését gyengítő szokások folytatása helyett lehetőséget teremt a változtatásra, szervvédő mozzanatokat javasol.

A tréning anyagának megismerése, elsajátítása kb. 12 órát vesz igénybe, de maga a program életre szól. Lehetőség arra, hogy változtass azon, ami nem tetszik, arra, hogy tegyél magadért.
A módszer kidolgozottsága elkerülhetetlenné teszi, hogy a tréning végére otthon magad is helyesen tudd végezni a gyakorlatokat - de természetesen változást csak akkor fogsz tapasztalni, ha rendszeresen végzed is azokat, és figyelsz a szokásaidra. Ekkor a fejlődés elkerülhetetlen.

Az alaptétel: amelyik izmot dolgoztatod, az fejlődni fog, amelyiket nem, az is, csak visszafelé.

Hogy kinek ajánlható? Nőknek, férfiaknak, gyerekeknek egyaránt, azaz kortól függetlenül. Leginkább mindenkinek, akinek gátja van, illetve pontosabban mindenkinek, akinek mozgatható záróizma van a gáton.

Elkezdhető megelőzésként, a jelenlegi állapot fenntartása érdekében, végezhető azért, hogy nagyobb testi tudatosság elérésével irányíthatóbb, ügyesebb, legyen a rejtett izomzat, tünet esetén a gyakorlás célja lehet annak enyhítése vagy megszüntetése.
Ha már műtétre volt szükség, a rehabilitációnak is nagyon hatékony eszköze, ha a szerveid működését szeretnéd hatékonyabbá tenni (székrekedés, görcsös menstruáció, megfoganni vágysz, gyulladásra való hajlam, visszértágulatok, aranyér, süllyedések…), akkor is látványos eredményeket érhetsz el.
A figyelem irányítása, új idegpálya-kapcsolatok kiépítése következtében érzékenyebbé válhatnak a gátizmok, a már erejéből vesztett, kisebb-nagyobb mértékben gyengült záróizom rendszeres gyakorlás hatására visszaerősödhet.
Mindezzel az izomgyengeségből adódó tünetek megelőzhetőek, vagy a fennálló tünetek enyhülhetnek, megszűnhetnek a gyakorlás rendszerességének, a szokások áthangolásának, a kötőszövet minőségének, a tünet súlyosságának függvényében.

Amit tapasztalhatsz? Többek között azt, hogy strapabíróbb, irányíthatóbb záróizmokra teszel szert.

A mellékhatások azon kívül, hogy szerveink működése hatványozottan hatékonyabb lesz, s így az apró gyulladások, fertőzések messze elkerülnek, hisz a baktériumok, gombák semmit sem utálnak jobban, mint a kiváló vérkeringést, a friss, tápanyagban dús vért, valamint a hatékonyabb működés következtében érezhetően jobbá válik székletürítésünk, vizeletürítésünk, örömtelibbé szexuális életünk, esetleg megfoganunk, ha már szerettük volna.

Tehát:

Először is közvetlenül érzékeljük majd, hogy a mozgatott izmok fejlődnek, a szervek helyzete, működése javul, rendeződik, esetleg elkerülünk egy műtétet, vagy ha már túlestünk rajta, könnyebben regenerálódunk.
Másodszor: a terület melyet dolgoztatunk, energetikai központ (szexuális energia hatalmas forrás, ezt aktivizáljuk, rendezzük), tapasztalhatjuk, hogy megnövekedett szexuális étvágyunkon kívül általános vitalitásunk is megnő, energikusabbak leszünk, vidámabbak, ennél fogva másokkal türelmesebbek, magunkra figyelésünk hatására másokkal is empatikusabbak.
Harmadszor: mivel esetleges tünetünk megszűnik, vagy javul, a sikerélmény és életminőség-javulás szárnyakat adhat új dolgok elkezdéséhez.

Életünk gyökeresen megváltozhat, ha aktívak vagyunk, és egy életre szóló programot sajátíthatunk el. Természetesen szokásokat megváltoztatni nehéz, a mindennapok során könnyen vissza-visszaeshetünk, vagy fáradtságtól eldőlve ki szeretnénk hagyni a gyakorlatozást. Mivel a gyakorlatok csak végezve hatnak, olvasva nem, így ekkor számolhatunk azzal, hogy minden visszazökken a régi kerékvágásba. A jó hír az, hogy újra és újra lehet kezdeni és a hatás mielőbb jelentkezik – önismeretünkön múlik, hogyan tudjuk magunkat motiválni, és életritmusunkba beilleszteni a tornát.

Kellemes tornázást és átalakulást!